poniedziałek, 17 grudnia 2012

Palety cieni Technic

Witajcie :)

Na fejsbukowym fanpage sklepu Cocolita znalazłam informacje odnośnie pojawienia się w ich asortymencie paletek Technic. Wyglądają one następująco:

Technic Electric Beauty - jest to ich podstawowa paleta 12 cieni. Kolory wyglądają na dość energiczne i intensywne, ale większość osób powinno znaleźć w nich coś dla siebie. Wszystkie kolory są mocno perłowe (widziałam swatche), choć nie jest to jakiś osypujący się brokat (a przynajmniej tak nie wygląda na makijażach Klaudii z bloga Kosmetyczne Remedium, która tę paletę posiada i jest z niej zadowolona).
Pobrano ze strony: http://www.blushcosmetics.com/image/cache/tce027-900x900.jpg

Druga paleta to Technic Electric Beauty Ultra Violet - paleta, która jako jedyna z wydanej trójki diabelnie mnie fascynuje. Posiadam mnóstwo cieni do powiek, głównie Sleeka, ale wciąż czuję niedosyt, jeśli chodzi o fiolety. Palet Sleeka mam już pięć i stwierdziłam, że kupię szóstą tylko, jeśli mnie czymś powalą na kolana, a czymś takim byłaby paletka z dużą ilością fioletów i pochodnych kolorów. Sleekowi się chyba nie spieszy, więc korci mnie ta paleta Technic. Obawiam się  jedynie czy nie za dużo będzie tych perłowych cieni... Choć za cenę 11,90 zł chyba można zaryzykować ;)

Pobrano ze strony: http://www.lovethymakeup.com/assets/x/52180/w265

Jest jeszcze trzecia paleta - Technic Electrix Beauty Metalix. Są to kolory bardziej neutralne, jednak w mocno perłowym wydaniu, więc raczej bym się na nią nie zdecydowała, gdyż mam już sporo takich kolorów. Ale fanki makijaży typu nude w wersji perłowej powinny być zachwycone :)

Pobrano ze strony: http://www.cosmetics4less.net/acatalog/electricmetalic-400.jpg


Jak widać palety Technic przypominają łudząco palety Sleeka. Ciekawa jestem tylko jak wychodzi porównanie jakościowe. Szkoda, że wszystkie cienie w paletach są perłowe. Z drugiej strony za cenę 11,90 zł można kupić chociaż jedną i postetować. Sklep Cocolita ma także sporo innych produktów Technic. Sporo czytałam o ich rozświetlaczu w płynie - tańszy odpowiednik Benefitu, podobno świetnej jakości, więc jego również chcę mieć. Zainteresowały mnie także tinty do policzków tej marki i być może na nie również się skuszę (na razie niewiele wiem na ich temat). Wygląda na to, że skuszę się na małe zamówienie po Świętach ;)

A Wy co myślicie o kosmetykach marki Technic? Miałyście z nimi do czynienia? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.