piątek, 21 września 2012

Jesienny konkurs na blogu Kosmetyczne Remedium

Hej!



Chciałabym Was serdecznie zaprosić na jesienny konkurs na od dawna śledzonym przeze mnie blogu Kosmetyczne Remedium, prowadzonym przez dwie sympatyczne dziewczyny - Klaudię i Agnieszkę. Ich blog jest mi szczególnie bliski, może dlatego, że został założony tego samego dnia co mój blog :) Żeby wziąć udział w konkursie trzeba być obserwatorem bloga, polubić facebooka dziewczyn i odpowiedzieć na 3 pytania. Do wygrania są bardzo fajne nagrody - dziewczyny naprawdę się postarały i wszystko kupiły za własne, ciężkozarobione pieniądze, więc mam nadzieję, że to docenicie. Zachęcam także do lektury i subskrypcji ich bloga. Szczegóły konkursu znajdziecie tutaj: http://kosmetyczneremedium.blogspot.com/2012/08/konkursowo-na-naszym-blogu.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.