wtorek, 8 maja 2012

Makijaż # 2: Kolorowy wiosenny makijaż

Na fotkach poniżej przedstawiam Wam moją interpretację wiosennego makijażu, którą wykonałam na konkurs dla jednej z blogerek. Sporo z tych elementów stosuję ostatnio w moim codziennym makijażu, choć w propozycji konkursowej postanowiłam postawić na jeszcze żywsze zestawienia kolorów. Inspirowałam się modnymi w tym sezonie pastelowymi kolorami, jednak jako że wiosna napawa mnie energią, chciałam żeby mój makijaż był bardziej żywy (ostatnio mam manię na dość odważne zestawienia pastelowym kolorów na powiekach). Do biura się w związku z tym nie nadaje, ale na zakupy, czy nawet imprezkę owszem ;) W związku z tym, że zaszalałam z oczami, chciałam żeby reszta wyglądała dość naturalnie i kobieco, bo w końcu mamy wiosnę, więc postawiłam na delikatne usta i róż na policzkach (u mnie w wiosennych makijażach rzadko używam bronzera, bo chcę żeby buzia wyglądała bardziej naturalnie, świeżo i zdrowo). Mam nadzieję, że ta propozycja przypadła Wam do gustu. Piszcie, co o niej sądzicie :)



Kosmetyki użyte do wykonania makijażu: podkład rozświetlająco-antystresowy Avon, korektor Rimmel Hide The Blemish, puder prasowany Lavelle, paletka Essence Sun Club odcień Soutch Beach, róż marmurkowy z Avonu w roli cienia do powiek, szary cień do brwi i cień rozświetlający z paletki Avon Pink Sand, tusz Rimmel Super Lash podkręcający, eyeliner w tuszu Wibo, róż Revlon odcień Blushing Berry, pomadka Rimmel Airy Fairy, błyszczyk Lavelle w kolorze brzoskwiniowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.