poniedziałek, 28 maja 2012

Usprawiedliwienie

Hej!Trochę mnie tutaj nie było. Przepraszam za moją nieobecność, ale mam sesję, dorabiam trochę kasy jako tłumacz, a na dodatek od paru dni jestem dość mocno chora. Teraz jeszcze czeka mnie mnóstwo wyjazdów. Na pocieszenie mogę napisać, że jak się uporam z paroma sprawami to wrócę i w krótkim czasie wrzucę kilka notek - pojawiło się u mnie kilka nowości z kolorówki i pielęgnacji i zakupiłam jeden nowy pędzelek. Zamówiłam też kilka produktów na allegro (pędzle Hakuro i jedną z paletek Sleek), ale w Polsce będę za niecały miesiąc i muszę je najpierw trochę potestować, zanim wydam opinię. W Moskwie natomiast od około trzech tygodni intensywnie testuję paletkę Essence Sun Club odcień South Beach, więc za parę dni na pewno pojawi się recenzja. Jak będę w Polsce i dostanę w swoje łapki moją nową paletkę i pędzelki pewnie pojawi się więcej tutoriali :) Ale za jakiś czas jeszcze w Moskwie postaram się zrobić jakiś ciekawy makijażyk paletką Essence, bo ma ona piękne wakacyjne kolory i te cienie wspaniale nakładają się na mokro, dając przy tym boską pigmentację :) Nie wiem czy zrobię w tym miesiącu ulubieńców, bo w zasadzie nie będzie tego dużo - maj szybko mi zleciał, bo byłam strasznie zajęta i miałam dużo wydatków, w związku z czym nie kupiłam dużo kosmetyków (choć kusiło i to bardzo). Głównie kupowałam następców zdenkowanych produktów. No ale zobaczymy - może jakaś krótka notka się pojawi, a jak nie to połączę ulubieńców maja i czerwca za miesiąc ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.