niedziela, 6 maja 2012

Makijaż # 1: Propozycja na wieczór




Jest to mój debiut w internetowym świecie makijażu, więc proszę o wyrozumiałość :)

Ostatnio mam ochotę na mocno podkreślone usta, zwłaszcza w makijażu wieczorowym i stąd taka propozycja. Na twarz nałożyłam podkład, concealer i puder w kamieniu. Usta pokryłam ciemnoczerwoną szminką Avon Colour Rich, odcień Buttered Rum (generalnie nie przepadam za szminkami z Avonu, ale tą naprawdę polecam - piękny kolor, dość dobrze trzyma się na ustach, może niestety trochę wysuszać usta). Postawiłam na delikatny makijaż oczu - złoto-brązowy z odrobiną różu przy zewnętrznym "V" w celu nadania spojrzeniu świeżości. Nad górną linią rzęs namalowałam delikatną kreskę brązową kredką. Starałam się osiągnąć efekt kociego oka i delikatny smokey eyes. Brwi przyciemniłam popielatym cieniem, jak zwykle. Na rzęsach mam czarny tusz z Avonu (który na szczęście już mi się skończył, kompletnie się u mnie nie sprawdził i wróciłam z podkulonym ogonem do Rimmela). Na wielkie wyjście można by jeszcze przykleić sztuczne rzęsy. Myślę, że ten makijaż oczu będzie pasował do wszystkich typów urody. Zdaje się jeszcze, że na policzkach miałam mój ukochany róż z Revlonu w odcieniu Rich Berry. Przepraszam za słabą jakość zdjęć (i przekłamane kolory w związku z tym, bo normalnie nie jestem aż tak blada), ale wyładowały mi się wtedy baterie w aparacie i zdjęcia robiłam kamerką internetową :/

Jeżeli ktoś chce wiedzieć jak wykonać ten makijaż, niech da znać w komentarzach, to postaram się go odtworzyć i zamieścić tutorial ;) I oczywiście zrobię lepszej jakości fotki :P Chociaż trzeba pamiętać, że kamera czy aparat i tak zjada z nas kolor i w rzeczywistości te makijaże są nieco mocniejsze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.