środa, 27 lutego 2013

Makijaż: Miedziany dzienniak

Hej!

Dzisiaj mam dla Was propozycję makijażu dziennego w odcieniach rudo-miedzianych, które pojawiają się głównie w załamaniu. Już od jakiegoś czasu taki pomysł chodził mi po głowie. Gdy już wykonałam ten makijaż, stwierdziłam że dobrze współgra z moim kolorem włosów (tak świetne - makijaż pod kolor włosów :P). W efekcie mój chłopak przykładowo nie zauważył, że mam jakiś nietypowy makijaż na powiekach, bo makijaż aż tak dobrze wtopił się w moją urodę, że tak powiem ;) Niby niewidoczny w burzy moich rudo-czerwonych włosów, a jednak dał ciekawy efekt.





Użyte kosmetyki:
  • paleta cieni Sleek Snapshots: Martini, Sans Walker, Washed Ashore, Sunset
  • paleta cieni Sleek Oh So Special: Noir (do utrwalenia i roztarcia eyelinera)
  • czarny eyeliner w płynie Wibo
  • kredka Catrice Kohl Kajal, 040 White
  • kredka Essence Ready For Boarding, cielista
  • kredka bo brwi Catrice, 020 Date With Ash-ton
  • maskara Rimmel Extra Wow Lashes
  • mieszanka podkładu Bourjois 123 Perfect, 52 Vanilla i Bell BB Cream, 010 Nude
  • korektor w płynie Miss Sporty Liquid Concealer, 001 Light
  • puder mineralny Jadwiga do cery tłustej i mieszanej
  • mineralne duo brązujące Alverde
  • róż Avon Luminous, odcień Peach
  • cień Catrice nr 340 Ooops... Nude Did It Again! - jako rozświetlacz 
  • szminka Catrice Ultimate Colour, 190 The Nuder, The Better.

Zdjęcia niestety nie oddają całego uroku makijażu - dokładnie rozcierałam cienie, by uzyskać płynne przejścia kolorów, no ale na zdjęciach tego nie widać - kolory się odcinają :/ Koloru różu do policzków też praktycznie nie widać, a szkoda, bo jest przepiękny i wygląda na moich policzkach bardzo naturalnie. No ale już dość marudzenia - dajcie znać co myślicie o takim makijażu i czy próbowałyście kiedyś na sobie takiej kolorystyki :) Ja muszę się pochwalić, że nie bałam się wyjść w takim makijażu na uczelnię i był on dobrze odbierany :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.