środa, 13 lutego 2013

Szminka Kobo Professional Fashion Colour nr 105 Velvet Rose

Hej :)

W ramach przerwy od nauki na kolokwium z angielskiego, przychodzę do Was tą wieczorową porą z recenzją mojej ulubionej szminki, czyli Kobo Professional Fashion Colour nr 105 Velvet Rose (dokładnie taka sama jest do wygrania w moim konkursie ---> KLIK). Jeżeli jesteście ciekawe jak się spisuje, zapraszam do czytania/oglądania :)

 

Cena i dostępność: Produkty marki Kobo możemy kupić wyłącznie w sieci drogerii Natura (no i na portalach aukcyjnych typu Allegro, rzecz jasna). Cena regularna szminki to 15,99 zł, ale często jest ona dostępna w promocji za niższe pieniądze, np. za 9,99 zł, więc warto czekać na okazje, bo za 10 zł możemy upolować świetną szminkę :) Nie znam gramatury, bo producent jej nie podaje, ale wydaje się być standardowa, czyli ok. 4 g, może trochę mniej. Dokładna data ważności jest podana na etykietce.

Opakowanie: Jak opakowanie od standardowej szminki, tyle że lekko kwadratowe. Dość ładne i eleganckie, choć mam też dużo w swojej kolekcji szminki w dużo bardziej eleganckich opakowaniach, które robią większe wrażenie. No i w przypadku tej szminki, jak i w przypadku większości kosmetyków Kobo, napisy szybko ścierają się z opakowania (co zapewne możecie zobaczyć na zdjęciach).



Kolor i wykończenie: Chłodny róż (zapewne zawiera trochę fioletowego pigmentu) wymieszany z domieszką beżu. Ja ten kolor nazwałabym takim chłodnym dość ciemnym nude. Wykończenie jest matowe. Kolor ten na pewno nie zrobi z nikogo trupa i bardzo pasuje dziewczynom o chłodnym typie urody. Spójrzcie zresztą na swatche:


A tak szminka spisuje się w akcji:

Moja opinia:
Szminka jest bardzo kremowa, daje przyjemne uczucie na ustach. Może lekko wysuszać usta (tak jest przynajmniej w moim wypadku, ale na szczęście niezbyt często tak się dzieje). Kolor według mnie jest genialny - idealny dla dziewczyn o jasnych cerach i chłodnym typie urody jako szminka nude. Fenomenalna w dziennych makijażach - moje usta wyglądają w niej bardzo naturalnie, subtelnie i dziewczęco. Wykończona błyszczykiem natomiast spisuje się u mnie świetnie w makijażach wieczorowych, w których stawiam na mocne podkreślenie oka i neutralne usta. Na moich ustach wytrzymuje ok. 4 godzin, co według mnie jest niezłym wynikiem, bo wiele szminek znika z moich warg już po 2 godzinach.



Jest to moja ulubiona szminka, odkąd ją posiadam, czyli od listopada. Kiedy mi się skończy, na pewno kupię kolejne opakowanie. No i czekam na promocje na szminki Kobo Fashion Colour, gdyż ten egzemplarz zachęcił mnie do wypróbowania innych kolorów :) Serdecznie polecam!

Ocena: 5/5



Recenzja została napisana dla serwisu dobry-salon.pl:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.