wtorek, 26 marca 2013

I po przerwie :)

Witajcie po kilkudniowej przerwie, podczas której strasznie brakowało mi blogowania.


Przez te parę dni zdążyłam się przeprowadzić do innej części miasta. Kosztowało nas to sporo wysiłku i nadal zostało nam kilka toreb do rozpakowania, ale jesteśmy już prawie urządzeni. Jestem z tej przeprowadzki bardzo zadowolona, bo mieszkamy teraz w bardzo słonecznym pokoju na poddaszu prywatnego akademika. Pokój ten jest większy od tego z poprzedniego mieszkania, więc mam w nim więcej miejsca, no i więcej możliwości na robienie sensownych zdjęć, zwłaszcza że długo świeci tu słońce (okna wychodzą na południe i zachód, a w poprzednim mieszkaniu mieliśmy okno na północ). Jestem jeszcze zmęczona po tej przeprowadzce, ale efekty naprawdę mnie zadowalają, więc jak tylko dojdę do siebie, będziecie mogły podziwiać zdjęcia na ładniejszym tle i w lepszej jakości, a przynajmniej taką mam nadzieję ;)

Przez te kilka dni nieobecności udało mi się również zdać egzamin na prawo jazdy. Co prawda za trzecim razem, ale uważam że to i tak dobry wynik, bo w toruńskim WORD ciężko się teraz zdaje. W ogóle jeszcze do końca nie dociera do mnie, że mi się udało - pewnie dotrze jak już odbiorę gotowy dokument i zacznę jeździć bez instruktora.

Jak już jesteśmy przy news'ach to mogę jeszcze powiedzieć, że w ramach nowej współpracy testuję srebro koloidalne - już dawno naczytałam się o tym specyfiku wiele dobrego, ale jakoś nigdy nie zdecydowałam się po niego sięgnąć. Skoro nadarzyła się okazja, postanowiłam go wypróbować w nadziei, że może właśnie ten środek poskromi do reszty mój trądzik.

Pewnie w ciągu paru dni pojawi się notka o obecnej organizacji i stanie mojej pseudo-toaletki (na razie zdradzę, że mieści się ona w drewnianej komodzie). Planuję też wpis o przed-przeprowadzkowym denku. Nadrobię też (pewnie jeszcze dzisiaj) obiecaną już wcześniej notkę o własnoręcznie wykonanych przeze mnie paletach cieni. No i na pewno pojawi się mnóstwo recenzji, bo mam w tej dziedzinie spore zaległości. Mam nadzieję, że nie będziecie miały dość mojej pisaniny i zostaniecie ze mną :)

Podzielcie się tym co u Was słychać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.