czwartek, 23 sierpnia 2012

Bell Frutti Balm: wiśnia - recenzja

Witajcie :)

Dziś króciutka recenzja balsamu do ust Bell Frutti Balm w wersji wiśniowej. Zakupiłam go jakiś czas temu na promocjach kosmetycznych w Biedronce za 2,49 zł.



Opakowanie: Ma formę sztyftu, co jest dość praktyczne, jeśli chcemy go nosić przy sobie w torebce czy kosmetyczce.

Zapach: Wiśniowy, bardzo owocowy, jednak chemiczny. Ale jest jak dla mnie przyjemniejszy niż np. chemiczny zapach miodowo-mlecznej soli do kąpieli BeBeauty.

Konsystencja: Balsam na barwę białą. Nie jest zbyt gęsty i twardy, jest bardziej miękki (jeśli wiecie o co mi chodzi), ale też nie za miękki. Jest taki w sam raz. Z reguły balsamy, które są gęste są dla mnie za ciężkie i pokrywają usta grubą warstwą, co utrudnia późniejszą aplikację szminki. Te miękkie z kolei pokrywają usta zbyt cieńką warstwą i nie są wystarczająco treściwe, by je nawilżyć. Balsam Bell jest czymś pomiędzy tymi skrajnościami, więc mi odpowiada. Oczywiście to moja subiektywna opinia - być może są balsamy, które nie są mocno gęste i ich cieniutka warstwa wystarczy, by nawilżyć wystarczająco usta.

Działanie: Długo borykałam się z problemem przesuszonych ust i nietrafionych balsamów, aż wreszcie trafiłam na ten, który mi odpowiada. Jest on oczywiście dla mnie odpowiedni jak na tę porę roku - zimą pewnie znowu przerzucę się na bardziej treściwe i gęstsze balsamy. Z początku używałam go w duecie z błyszczykami. Teraz, gdy moje usta już się tak mocno nie przesuszają, wystarczy im sam balsam.

Moja opinia: Fajny kosmetyk, godny uwagi, tani, ma przyjemny zapach. Na niskie temperatury za oknem pewnie nie będzie wystarczająco nawilżał (choć mogę się mylić). Chciałabym zakupić jeszcze inne warianty, ale niestety w moim rodzinnym mieście marka Bell jest trudno dostępna. Pewnie kiedyś w Toruniu uda mi się coś upolować.

Ocena: 4,5/5

A jakie są Wasze preferencje w kwestii balsamów do ust? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.