sobota, 18 sierpnia 2012

Manicure z lakierem Essence Colour&Go, 78 Blue Addicted

Hej!

Od razu przepraszam za moją niezapowiedzianą dwudniową nieobecność - dopadła mnie grypa żołądkowa i  aż do dzisiaj nie byłam w stanie doczołgać się do komputera :(

Dzisiaj o paznokciach. Pozazdrościłam dziewczynom z innych blogów tego lakieru, więc sama również postanowiłam go zakupić, zwłaszcza że to była ostatnia sztuka z tego koloru w mojej Naturze i dlatego kosztowała 3,99 zł.



A tak wyglądają pazurki w pełnej okazałości, pomalowane tymże lakierem:

Efekt, jak widać, jest bardzo ciekawy - paznokcie wyglądają jak rybia czy syrenia łuska, szczególnie ciekawie widać to pod wodą - testowałam :) Drobinki mienią się na niebiesko, granatowo i zielono.

Do pełnego krycia wystarczą nam 3 warstwy i właśnie efekt takiej aplikacji widać na powyższych zdjęciach. Oczywiście tego typu lakier wymaga też użycia top coat'u. Można też go aplikować na inny kolorowy lakier - będzie stanowił ciekawe wykończenie. Efekt, jaki daje ten lakier, sprawia, że jest on świetny na imprezy. Nie polecałabym go natomiast do pracy ;) U mnie będzie on używany raz na jakiś czas, dlatego cieszę się, że buteleczka ma 5 ml, zwaszcza że lakiery Essence lubią szybko się zagęszczać.

Poważnym minusem tego lakieru jest jego zmywanie - kolorowa folia, zatopiona w lakierze naprawdę ciężko schodzi - musiałam szorować paznokcie, rysując przy tym nieco ich płytę - auć :/ Tym bardziej ten lakier będzie na moich paznokciach gościł niezbyt często.

Co do trwałości, to trudno mi się wypowiedzieć, bo ja ze względu na pracę musiałam go zmyć po 3 dniach, ale przez ten czas nie miałam żadnych odprysków czy starć na końcówkach.

Podsumowując: Lakier daje ciekawy efekt, producent miał naprawdę fajny pomysł, do tego produkt jest tani. Jego usuwanie szkodzi jednak moim paznokciom, więc nie nadaje się do częstego stosowania.

Ocena: 3/5

2 komentarze:

  1. Eee, ja tam poleciałam z tym lakierem na paznokciach do pracy ;P
    Fakt śliczny jest, ale zmywanie go to istna katorga ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy gdzie kto pracuje ;) Mnie ostatnio przenieśli do pracy w dziale jakości w pomieszczeniu, które nazywa się cleanroom i nie wolno mieć tam makijażu, ani pomalowanych paznokci, więc niestety w dni pracujące mam tylko odżywkę na paznokciach :(

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.