poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Paznokcie w stylu Safari: zeberka

Hej!

W związku z tym, że postanowiłyśmy z siostrą wypróbować czarny pękacz Essence, postanowiłam zmalować sobie takie nieco krzykliwe paznokcie. Prezentują się one tak:



Pod pękacz zaaplikowałam dwie warstwy białego lakieru Aisha (za 3 zł od Chińczyka :P - nie kupuję drogich lakierów, bo czy to lakier za 3 zł czy za 20 zł, na moim paznokciu wytrzyma tyle samo czasu - widocznie tak już mam, więc czasem zdarzy mi się kupić lakier nawet w chińskim markecie).

Moim zdaniem manicure daje wrażenie takiej jakby zebry. Może to nie zupełnie mój styl, ale skoro za bardzo nie mogę się malować do pracy, a z paznokciami mogę robić co chcę, poza tipsami, to uparłam się na szaleństwa z manicurem, żeby nudy nie było ;) A makijaż robię tylko w dni wolne.

Co sądzicie o takim wyglądzie paznokci? :) Myślę że to fajna opcja dla takich paznokciowych beztalenć - szybko uzyskujemy ciekawy efekt.

1 komentarz:

  1. Podoba mi się ten efekt, ale niestety tylko na paznokciach innych osób. Ja kupiłam sobie pękacz z Golden Rose efekt jest fajny, ale osobiście drażni mnie ten wzorek. Lakier oddałam przyjaciółce:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.