środa, 16 stycznia 2013

Nawał pracy i kilka ogłoszeń parafialnych

Hej :)

Jak widać po tytule jest to post usprawiedliwiający. Niewiele będziecie mieć ze mną do czynienia w tym tygodniu, gdyż mam naprawdę sporo nauki. Oby dożyć jakoś poniedziałku... Ale w chwilach przerwy staram się podczytywać Wasze blogi i komentować oczywiście. Na pewno w weekend pojawi się pierwszy makijaż z akcji "Kolory tęczy", bo na zamieszczenie go mam czas do niedzieli (planuję go zmalować w sobotę).

Na razie zaktualizowałam dział wymiankowy. Doszła tu spora odsypka słynnego pudru mineralnego Jadwiga do cery tłustej i trądzikowej, więc jeśli jesteście zainteresowane, zapraszam do zakładki "Wymianka". Szykuję też parę innych rzeczy na wymiankę, ale umieszczę je w tym dziale w przyszłym tygodniu, bo muszę zrobić jakieś sensowne zdjęcia i obrobić je oczywiście.

Przypominam też o konkursie walentynkowym: http://avenindramakeup.blogspot.com/2013/01/konkurs-walentynkowy.html  Myślę, że warto spróbować sił - cieszę się niezmiernie z każdego Waszego zgłoszenia. Wystarczy zostawić odpowiedni komentarz by mieć szansę na wygranie fajnych nagród, jak choćby legendarny tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie. Zapraszam zatem do udziału :)



Tyle na dzisiaj i mam nadzieję, że kolejny post pojawi się tutaj w piątkowe popołudnie (będzie to pewnie jakaś recenzja, bo mam spore zaległości w recenzjowaniu).

Trzymajcie się cieplutko! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.