czwartek, 3 stycznia 2013

Zakupy grudniowe - cz. 3

Hej :)

Jak widać w tytule jest to już trzecia część moich grudniowych zakupów - oj dawno tyle nie kupowałam. Styczeń na pewno będzie spokojniejszy, bo inaczej mój portfel tego nie wytrzyma :P Najgorsze jest to, że jak już się człowiek trochę nacieszy zakupami, zaraz wpadają mu w oko kolejne rzeczy i znów pojawia się niedosyt ;)

Chyba zacznę realizować projekt denko, bo inaczej zginę w tonie tego wszystkiego ;)

Spróbujmy może podsumować te grudniowe zakupy.

Pierwszą część znajdziecie TUTAJ . Znalazły się w niej:

  • podkład Bourjois 123, odcień 52 Vanilla
  • podkład intensywnie kryjący Pharmaceris, 02 sand, 10 ml
  • testery poczwórnych cieni Maybelline: 11 Purple Drama i 22 Bronze Drama
  • etui na pędzle Lancrone
  • zestaw trzech pędzli do twarzy Sunshade Minerals
  • pędzel Lancrone E135 (Large Fluff)
  • paletki Sleek: Snapshots i Au Naturel.
Drugą część zakupów zamieściłam TUTAJ . I znalazły się w niej rzeczy z poniższych zdjęć:



Przyznaję, że sporo tego było jak na mnie. Wolę nawet nie podliczać ile kasy na to wszystko wydałam :P

Teraz przejdźmy do trzeciej części - były to znacznie mniejsze zakupy, ale trochę rzeczy się tam znalazło.


KOLORÓWKA
- szminka NYC nr 320 Mahogany (zakupiona w Pepco za ok. 5 zł)
- błyszczyk Bell Air Flow nr 13
- płynna baza Inglot Duraline (dostałam w prezencie)
- złoty lakier do paznokci Catrice nr 650 Goldfinger
- paletka cieni My Secret Paradise Lagoon, nr 1 Flower Fantasy (kupiona na przecenie za 7,99 zł)

Swatche paletki Flower Fantasy (bez bazy)

Swatche paletki bez bazy w innym świetle (wszystkie robione przy sztucznym świetle, stąd pewnie nie widać cielistego różu między koralem a oberżyną)

Swatche (od góry):
- szminka NYC nr 320
- błyszczyk Bell Air Flow nr 13

Poczyniłam też tuż przed Sylwestrem małe zakupy lakierowe na toruńskim stoisku Golden Rose:
- lakier nr 353 (ciemny stalowy, niemal czarny, opalizujący na popiel i jakby trochę opalizujący na ciemną chłodną zieleń)
- lakier nr 231 - zakochałam się w nim! To taki pudrowy kolor, który w zależności od tego jak pada na niego światło wydaje się bardziej beżowy lub bardziej różowy, a momentami nawet liliowy. Ma mnóstwo złotych drobinek. Genialny!
- lakier Sweet Color nr 44 (srebro z drobinkami).
 Kupiłam jeszcze na stoisku Inglota klej Duo (duże opakowania 14 g za 24 zł, więc dużo taniej niż na Allegro!), któremu zapomniałam zrobić zdjęcia.

PIELĘGNACJA:
Kolastyna, Refresh, Peeling do twarzy z mikrogranulkami złuszczającymi (poszukiwałam od jakiegoś czasu bardzo delikatnego peelingu mechanicznego i ten jak na razie spełnia moje oczekiwania).

W prezencie dostałam zestaw kosmetyków Sunew o zapachu waniliowym: żel do kąpieli, balsam do ciała i myjka.

- sól do kępieli oliwkowa nawilżające BeBeauty, której używam do kąpieli stóp (nie mam wanny)
- Ziaja, kasztanowy żel do nóg - na złagodzenie wieczornego zmęczenia i uczucia ciężkości
 Kupiłam także (nie wiem gdzie zaposiałam zdjęcia tych produktów):

  • szampon Babydream (kolejne opakowanie), który służy mi do mycia pędzli i spłukiwania olejków z włosów
  • farbę do Włosów Wellaton Wiśniowa Czerwień - UWAGA: chyba zmienili formułę! Wcześniej wychodziła mi zaraz po farbowaniu ciemne wiśnia, a teraz kolor jest dokładnie taki jak u modelki z opakowania - czyli średnia czerwień wpadająca w miedziane tony. Mnie się ten kolor nawet spodobał, ale można przeżyć szok po wysuszeniu włosów, jak ktoś był wierny starej wersji tej farby
  • szampon nagietkowy Green Pharmacy
  • olejek łopianowy z papryką Green Pharmacy.

Tak wygląda końcowe podsumowanie moich grudniowych zakupów. Jak już pisałam, w styczniu na pewno będzie tego mniej. Na pewno pojawi się sporo pielęgnacji, bo w końcu zimą szczególnie trzeba dbać o skórę i włosy.

Miałyście któryś z tych kosmetyków? Co o nich sądzicie? A może macie ochotę któryś wypróbować? :)

2 komentarze:

  1. Dużo dużo tego ;)

    Ja też zrobiłam w grudniu dość wielkie zakupy jak na mnie :D więc muszę zabrać się za napisanie posta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem aż podzielisz się fotkami ze swoimi nabytkami, bo uwielbiam duże zakupy :D

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.