poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kolejna część zmian na blogu

Witajcie :)

Nie wiem czy dziś znajdę czas na napisanie normalnej notki. Być może wieczorem wrzucę jakiś makijaż, ale nie obiecuję. Teraz natomiast mam dla Was coś w stylu ogłoszeń parafialnych. 

Bardziej spostrzegawcze dziewczyny pewnie zauważyły, że blog przechodzi powolną metamorfozę. Chciałam po prostu, by wyglądał bardziej profesjonalnie. Dodany został skrypt do ciasteczek, no ale to już wymóg ustawodawcy. Na zdjęciach pojawił się znak wodny, a każdy post jest sygnowany moim "podpisem". Zmiany te zawdzięczam mojemu ukochanemu, który uczy się grafiki i rysunku, więc wykonał znaczek do podpisu i znak wodny oraz znalazł program do obróbki zdjęć idealnie odpowiadający moim potrzebom - PhotoScape (pewnie większość z Was z niego korzysta od dawna, ale ja naprawdę jestem zacofana w tej dziedzinie i gdyby nie mój TŻ, to pewnie dalej bym tkwiła w jakiejś fotograficzno-graficznej prahistorii :P). Planujemy jeszcze zmieniać nagłówek oczywiście, ale ciągle brakuje nam czasu. Chociaż kto wie - może jutro uda się coś zdziałać, bo popołudniu będziemy mieć trochę wolnego. Mój TŻ chce wykonać te grafiki szczególnie starannie, bo zbiera materiały do swojego portfolio. Daję mu dużo swobody w tworzeniu tych małych dziełek, bo często jest mi trudno sprecyzować czego dokładnie oczekuję. Na szczęście mój ukochany ma świetne wyczucie i wystarczy, że przedstawię mu ogólną wizję, a on już dalej sobie poradzi ;)

Jak zapewne wiecie 1 lipca znika Google Reader. Dla mnie to jakaś pomyłka, ale mówi się trudno - nic z tym nie zrobimy. Część z Was pewnie wie, że mam konto w Google+ (za którym nie przepadam), więc możecie mnie tam obserwować - udostępniam tam zwykle wszystkie nowe wpisy na blogu. Jest jeszcze stronka Bloglovin, ale raczej się na nią nie przerzucę, gdyż nie przypadła mi do gustu. Planuję natomiast w ciągu niedługiego czasu założyć do bloga konto na FaceBook'u (więc mój biedny TŻ, który ma ostatnio trochę zleceń na głowie, będzie musiał projektować kolejny nagłówek i takie tam :P).

Nawiązałam też kilka nowych współprac, ale o tym dowiecie się już niedługo :)

Mam nadzieję, że zmiany na blogu przypadną Wam do gustu. Piszcie, jeżeli macie jakieś sugestie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.