sobota, 20 kwietnia 2013

Essence'owe rozdanie u Matleeny :)

Witajcie :)

Wróciłam do Torunia w czwartek wieczorem, ale piszę dopiero teraz, bo mam jakieś dziwne problemy z internetem. Może któryś z routerów w akademiku się zepsuł? Będę musiała pogadać z właścicielką, bo prędkość przy której idzie cokolwiek zrobić (a i tak pozostawia wiele do życzenia) jest właśnie teraz - jak wszyscy poszli spać. A ja ucięłam sobie popołudniu długą drzemkę, to siedzę teraz i piszę ;) No ale dość tych wstępów, bo miało być o rozdaniu u Matleeny.


Wygrać można kosmetyki z limitowanej edycji Essence Vintage District, które widzicie na powyższym zdjęciu. Są to 2 lakiery do paznokci, szary eyeliner (moim skromnym zdaniem chyba najciekawszy z całej LE), szminka z błyszczykiem i cień do powiek. Ładna nagroda, prawda? ;) Możecie się zgłaszać do 29 kwietnia 2013. Więcej szczegółów na blogu Matleeny: 
http://matleenamakeup.blogspot.com/2013/04/rozdanie-z-essence.html

Zasyłam pozdrowienia i mam nadzieję, że mimo problemów z netem uda mi się sklecić jeszcze jedną notkę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.