czwartek, 27 grudnia 2012

Biedronkowe promocje karnawałowe!

Witajcie :)

Byłam dziś na drobnych zakupach w Biedronce (nie ma to jak wrócić ze Świąt w rodzinnym domu i zastać w swoim studenckim mieszkaniu pustą lodówkę :P). Zupełnie przypadkiem, idąc do kasy, natknęłam się na półkę promocyjną z kosmetykami do makijażu Bell.  Promocja trwa od dzisiaj do 9 stycznia. Może nie ma nie wiadomo jakiego szału, ale myślę że każda może znaleźć coś dla siebie i to po dużo niższych cenach niż w drogerii. 

W moim koszyku wylądował błyszczyk Air Flow w kolorze nr 13 (dość ciemny róż, zbliżony do naturalnego koloru moich ust). Zdążyłam go już wypróbować i powiem Wam, że nie spodziewałam się tak fajnego efektu - w opakowaniu widać mnóstwo drobinek, jednak na ustach są one praktycznie niewidoczne. Błyszczyk daje uczucie nawilżenia i ukojenia. W związku z tym, że ma prawie taki sam kolor jak moje usta, wyglądają one niby tak samo, ale jednak bardziej świeżo i dziewczęco, dzięki błyskowi. I to wszystko za niecałe 8 zł ;) Produkt był zapakowany w blister, więc mam pewność, że nikt przede mną go nie otwierał. Szkoda tylko, że nie podali gramatury :/ No i kolejnym minusem jest to, że w mojej Biedronce są dostępne tylko 2 kolory...

Było jeszcze mnóstwo pięknych odcieni lakierów do paznokci Air Flow, jednak mam już mnóstwo podobnych, więc się nie skusiłam. Ale Was zachęcam, bo 5,99 zł to rewelacyjna cena.

Są też cienie (jakoś wizualnie mnie nie przekonują, choć może pozory mylą; na pewno bardzo karnawałowe, bo były w niektórych wielkie drobiny brokatu), tusze do rzęs, róże (szkoda że tylko jeden kolor mi odpowiadał i to na dodatek taki który już posiadam, tylko że innej marki :P), podkłady i puder.

Szczegóły możecie zobaczyć w gazetce: http://fanbiedronki.pl/gazetka/2012.12.27.gazetka

Tyle z ogłoszeń parafialnych. Mam nadzieję, że ten post będzie dla kogoś przydatny ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.