sobota, 15 grudnia 2012

Makijaż # 27: Ujarzmienie fioletu

Witajcie :)

Dziś znowu makijaż, tym razem w fioletach. Wykonywałam go chyba we wrześniu, ale zdjęcia gdzieś mi się zawieruszyły i dopiero je odnalazłam.


 Fiolet jest pięknym kolorem, ale dość problematycznym w makijażu oka - nietrudno o osiągnięcie efektu podbitego oka. Żeby tego uniknąć warto łączyć fiolet z pomarańczem lub ciepłym różem. Ja w przedstawionym tutaj makijażu wybrałam ten drugi wariant. W wewnętrznym kąciku umieściłam szampańskie złoto, a dolną powiekę podkreśliłam brązem, by jeszcze bardziej zrównoważyć efekt.




Makijaż ten pasuje praktycznie do wszystkich typów urody. Można go wykorzystać również na nadchodzącego Sylwestra, zwłaszcza gdy nieco go zmodyfikujemy, na przykład bardziej dramatyczną kreską, albo dodamy odrobinę czerni w zewnętrzny kącik i rozetrzemy w płynne przejście z fioletem z górnej i brązem z dolnej powieki.

Co myślicie o takiej propozycji makijażu? Często używacie fioletowych cieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.