piątek, 14 grudnia 2012

Makijaż # 26:Propozycja makijażu oczu na Sylwestra: elegancko w czerni i szampańskim złocie

Witajcie :)

Jako, że Sylwester zbliża się wielkimi krokami i wreszcie znalazłam trochę czasu i weny twórczej na zmalowanie czegoś, przedstawiam Wam moją pierwszą propozycję. Może skorzystacie z niej, jeśli szukacie inspiracji. Makijaż moim zdaniem jest dość prosty w wykonaniu - kluczem do sukcesu jest dokładne roztarcie cieni i płynne przejścia kolorów, jak w makijażu smoky. Pokrótce opiszę jak należy go wykonać, ale gdyby było Wam mało, to dajcie znać w komentarzach - postaram się w najbliższych dniach stworzyć tutorial krok po kroku. Od razu przepraszam za to, że sylwestrowo pomalowane są tylko oczy, ale makijaż niestety był robiony wieczorem, po całym intensywnym dniu i na taki średnio świeży podkład nie chciało mi się za bardzo dokładać kosmetyków do konturowania. Po prostu miałam ochotę na samo smoky. Oczy mogą wydawać się nieco zmęczone, bo ostatnio trochę nie dosypiam.

Chciałam stworzyć delikatny elegancki smoky, powiększający oczy. Jeśli chodzi o kolorystykę, to inspiracją był kolor jasnego chłodnego złota, na punkcie którego mam ostatnio totalnego bzika i często gości on na moich powiekach. Moja obecna mania kolorystyczna wpisuje się zatem w trendy nadchodzącego karnawału, w którym królować mają złote makijaże. Jeżeli jesteście zatem ciekawe jak wygląda złotawo-czarny makijaż wpisujący się w trendy nadchodzącego sezonu, zapraszam do dalszej lektury.



Na zdjęciach może nie jest to zbytnio widoczne (niestety były robione przy sztucznym białym świetle), ale jaśniejszy kolor na ruchomej powiece to naprawdę szampańskie złoto ;) Jeżeli takie połączenie nie przypada Wam do gustu możecie użyć każdego innego koloru. Jeżeli ma być to makijaż powiększający oczy polecam biel, najlepiej perłową.



Makijaż zaczęłam od nałożenie korektora w płynie na cienie pod oczami. Następnie użyłam bazy pod cienie Kobo. Potem na całą ruchomą jej powiekę, rozcierając granice ponad nią, naniosłam palcem cień w kremie Catrice w kolorze 040 Lord Of The Blings (mój najnowszy nabytek, w którym się wprost zakochałam) - ma on kolor jasnego szampańskiego złota. 

Następnie czarną kredką Catrice narysowałam cienką kreskę wzdłuż linii rzęs i wyciągnęłam ją mocno do góry w ukośny kształt. Od jej końca niemal do środka powieki również pociągnęłam kreskę, więc w sumie z tych czarnych kresek wyszło coś na kształt trójkąta. Obrys ten wypełniłam tą samą kredką. 



Na czarną kredkę nałożyłam czarny matowy cień. Następnie wychodząc poza obszar bazy z czarnej kredki zaczęłam rozcierać czarny cień matową szarością z paletki Sleek Darks, dokładnie te cienie ze sobą mieszając. Szarość tą następnie rozcierałam jaśniejszą szarością z paletki Sleek Au Naturell. Następnie na wewnętrzną połowę ruchomej powieki nałożyłam szampańskie złoto z Au Naturell, łącząc je w płynne przejście z jasną szarością. Granice cienia od góry roztarłam beżem z Au Naturell. Na 1/3 długości dolnej powieki od zewnętrznego kącika naniosłam czarny cień. Dokładnie go roztarłam. Na środek dolnej powieki zaaplikowałam szarość z Au Naturell, rozcierając jednocześnie granice czarnego cienia. Wewnętrzny kącik i łuk brwiowy rozjaśniłam perłową bielą z paletki Sleek Snapshots (genialny cień!). 



Na linię wodną zaaplikowałam cielistą kredkę. Rzęsy mocno wytuszowałam maskarą My Secret 3 in 1.  Brwi dość mocno podkreśliłam kredką do brwi Catrice 020 Date With Ash-ton. Szczerze powiedziawszy ten makijaż prosi się aż chociaż o połówki sztucznych rzęs, ale chwilowo żadnych nie posiadam. Makijaż ten prawdopodobnie będzie moim makijażem na sylwestrowy bal maskowy, więc zapewne takie sztuczne rzęsy zakupię i postaram się dla Was zrobić zdjęcia tego makijażu ze sztucznymi rzęsami.

Użyte produkty:

Co myślicie o takiej propozycji makijażu na Sylwestra? Podoba Wam się połączenie szampańskiego złota z czernią? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.