czwartek, 6 grudnia 2012

List do Świętego Mikołaja

Hej dziewczyny! :)

Nie będę oryginalna - skoro wszyscy zamieszczają na swoich blogach listy do św. Mikołaja dzisiaj, to nie będę gorsza :D

Oto lista moich życzeń, którą należy potraktować nieco z przymrużeniem oka ;)

1. Książka "Pierwsze damy drugiej Rzeczpospolitej" - wydaje się być interesująca, co potwierdza moja przyjaciółka, która pracuje w księgarni. Zresztą ja lubię czytać o kulisach władzy, więc to coś w sam raz dla mnie.
2. Tangle Teezer - żeby moje włosy były mi wdzięczne za bezbolesne i humanitarne czesanie ;)
3. Jakiś fajny zestaw do stylizacji włosów z lokówką i prostownicą.
4. Wanna - w moim obecnie wynajmowanym mieszkaniu niestety mam tylko prysznic i bardzo tęsknię za aromatycznymi relaksującymi kąpielami :(
5. Pędzelki: do ust, do rozcierania i ołówkowy (nie wiem jeszcze której marki) oraz Angled Top Kabuki Lancrone F58.
6. Kuferek na kosmetyki - niekoniecznie profesjonalny, może być też taki podróżny, bo często wyjeżdżam, a irytuje mnie jak wszystkie kosmetyki latają mi po kosmetyczce, więc przydałoby się je jakoś uporządkować na czas podróży. Chociaż taki kuferek też fajny ;)
7. Perfumy Aqua di Gioia - moje marzenie odkąd pierwszy raz je powąchałam :)

W zasadzie to niektóre te rzeczy i tak mam w planie kupić, a bez niektórych spokojnie bym się obeszła, ale ja w końcu to list do św. Mikołaja, więc napisałam co bym chciała, choć trudno mi było na początku coś wymyślić ;)

A Wy macie już jakieś życzenia do św. Mikołaja? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.