niedziela, 16 grudnia 2012

Makijaż # 28: Świąteczne smoky w odcieniach zieleni

Witajcie :)

W związku z tym, że Wigilia zbliża się już wielkimi krokami, mam dziś dla Was świąteczne smoky. Wybrałam kolory zieleni, które są modne w tym sezonie, pasują do większości tęczówek i kojarzą mi się z choinką ;) W związku z tym, że zieleń jest trudnym kolorem w makijażu i uwidacznia wszelkie zaczerwienienia postanowiłam ją lekko zrównoważyć odcieniami miedzi i delikatnej pomarańczy. Takie ciepłe perłowe barwy również są bardzo świąteczne. Od razu przepraszam za niepomalowanie reszty twarzy poza oczami, ale dopadło mnie choróbsko i mam powiększone węzły chłonne pod żuchwą, przez co moja twarz nie nadaje się zbytnio do konturowania. Ograniczyłam się więc tylko do odrobiny podkładu. Pod zdjęciami znajdziecie krótki opis poszczególnych kroków.








1. Zaczęłam od zakamuflowania cieni pod oczami (zielenie mogą je dodatkowo podkreślać) i podkreślenia brwi.
2.  Jako bazy użyłam cienia w kremie Catrice w kolorze 060.
3. Na całą ruchomą powiekę naniosłam perłową ciepłą jasną zieleń z paletki Sleek Snapshots.
4. Zewnętrzny kącik i załamanie wycieniowałam oliwkową zielenią z paletki poczwórnych cieni Maybelline Bronze Drama.
5. Zewnętrzny kącik jeszcze mocniej przyciemniłam matową ciemną butelkową zielenią z paletki Sleek Darks. Ten sam cień naniosłam także skośnym pędzelkiem na linię górnych rzęs i delikatnie roztarłam (czego na zdjęciach zapewne nie widać :/).
6. Górne granice cieni roztarłam satynową delikatną pomarańczą z paletki Snapshots.
7. Granice pomarańczy roztarłam z kolei waniliowym cieniem z paletki Sleek Au Naturell.
8. Na 2/3 długości dolnej powieki naniosłam miedziany perłowy cień z paletki Snapshots.
9. W wewnętrzny kącik nałożyłam szampańskie perłowe złoto z paletki Au Naturell.
10. Granice między miedzią i złotem roztarłam satynową delikatną pomarańczą z paletki Snapshots.
11. Łuk brwiowy rozświetliłam białym perłowym cieniem z paletki Snapshots.
12. Rzęsy wytuszowałam dość mocno tuszem Rimmel Extra Super Lash Wow.

Szkoda, że zdjęcia nie oddają w pełni uroku tego makijażu. Mam nadzieję, że propozycja ta przypadła Wam do gustu. Napiszcie co o niej sądzicie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.