niedziela, 16 grudnia 2012

Wymianka

Witajcie :)

Utworzyłam właśnie zakładkę z wymianką. Znajdziecie ją TUTAJ . Wrzuciłam tam rzeczy, które są dobre, ale z różnych powodów (typu znudzenie, odkrycie czegoś lepszego, nietrafiona kolorystyka itp.) używałam ich bardzo mało, a od jakiegoś czasu nie używam wcale. Szkoda, żeby marnowały się u mnie, skoro mogą jeszcze komuś posłużyć.

Na wymiance znalazły się kosmetyki i biżuteria (bo ją też mam w nadmiarowej ilości). Chciałabym się wymieniać głównie na kosmetyki, bo biżuterii naprawdę mam za wiele, ale jeśli wpadnie mi coś w oko, to wezmę i biżuterię ;) Nie pogardzę także fajnymi książkami.

Zapraszam więc do przejrzenia mojej zakładki wymiankowej - być może coś się Wam spodoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.