środa, 19 grudnia 2012

Makijaż # 29: Subtelny perłowy na Święta

Witajcie :)

Przepraszam za wczorajszą nieobecność, ale choróbsko rozłożyło mnie na tyle, że wczoraj nie byłam nawet w stanie włączyć komputera.

Dziś makijaż w kolorach mojego ukochanego szampańskiego złota (tak tak - moje szaleństwo na jego punkcie nie mija), khaki i chłodnych brązów. Wykonany został w całości paletką Au Naturell marki Sleek, którą meczę ostatnio niemal codziennie. Jest to propozycja na kolację wigilijną, czy inne świąteczne spotkanie. Miłośniczkom delikatniejszych makijaży może się przydać nawet na Sylwestra. Miałam na sobie taki makijaż jakiś czas temu podczas zjazdu rodzinnego i zrobił on całkiem niezłe wrażenie ;)






Wykonanie jest bardzo proste:

Na twarz nałożyłam podkład (Bourjois 123, odcień 52 Vanilla). Delikatnie wykonturowałam ją jasnym bronzerem z subtelnymi rozświetlającymi drobinkami (Rimmel). Na szczyty kości policzkowych i grzbiet nosa nałożyłam subtelny rozświetlacz (najjaśniejszy cień z paletki poczwórnych cieni Avon, wariant Pink Sand). Cienie pod oczami zakryłam korektorem w płynie (MissSporty). Całość przypudrowałam pudrem transparentnym (Jadwiga). 

Na powieki nałożyłam bazę Kobo. Na nią nałożyłam cień w kremie Cartice 040 w kolorze szampańskiego złota (krok ten można pominąć, ale ja wykonałam go w celu lepszego podbicia złotawych kolorów). Na całą ruchomą powiekę nałożyłam cień w kolorze szampańskiego złota, w zewnętrznym kąciku i załamaniu użyłam dość ciemnego perłowego khaki. W sam zewnętrzny kącik naniosłam dość ciemny perłowy chłodny brąz. Naniosłam też go na 1/3 długości dolnej powieki od zewnętrznego kącika. Roztarłam go szarym matowym cieniem. Granice cieniowania górnej powieki roztarłam beżem. Pod łuk brwiowy nałożyłam rozświetlacz (jasny cień z paletki Avon). Wewnętrzny kącik rozjaśniłam białym cieniem. Przy linii górnych rzęs zrobiłam cienką kreskę ciemnobrązowym matowym cieniem. Mocno wytuszowałam rzęsy (Rimmel Extra Wow Lashes). Brwi podkreśliłam kredką Catrice w kolorze 020.

Co myślicie o takiej propozycji makijażu na wigilijny wieczór? Według mnie jest dość uniwersalna i przyznaję, że bardzo dobrze czuję się w takim makijażu.

Przy okazji chciałam Was zaprosić do udziału w rozdaniu świąteczno-noworocznym u Ani z bloga http://konsultantkaania.blogspot.ie . Do wygrania jest paletka Sparkle 2 Sleeka. Swoją drogą Ania miała bardzo fajny pomysł, bo mnie ta paletka również kojarzy się z okresem świąteczno-noworocznym ;) Szczegóły dotyczące rozdania znajdziecie TUTAJ

Zdjęcie pobrano z: http://3.bp.blogspot.com/-RPYLc6Eq1ro/UMzxyHGyk2I/AAAAAAAAGms/kJy8Zmf1EQM/s1600/20121215_134200.jpg
Tym oto przedświątecznym akcentem kończę dzisiejszą notkę. 

Pozdrawiam Was ciepło,
Kasia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.