piątek, 6 lipca 2012

Makijaż # 7: Lekko szalony zielony makijaż

Inspiracją do wykonania tego makijażu była długa zielona spódnica, którą miałam wtedy na sobie.
Tak prezentuje się makijaż:





Jak widać makijaż charakteryzuje się tym, że ciemnozielony sień wyciągnęłam wysoko ponad załamanie (ale im wyżej, tym mniej intensywny jest ten kolor). Do tego ciemnobrązową kreskę (wykonaną cieniem z paletki Paraguaya) poprowadziłam z dolnej powieki (z kreski na górnej powiece zrezygnowałam, żeby nie przedobrzyć). Od strony wewnętrznego kącika poprowadziłam cień w kolorze piasku, natomiast sam wewnętrzny kącik cieniowałam białym cieniem.

Mój aparat oczywiście nie oddaje w pełni intensywności tych kolorów. Mnie ten makijaż się podoba, choć nie należy raczej do wyjściowych. Oczywiście ja w nim na ulicę wyszłam, na wieczorny spacerek po toruńskiej starówce, a co :P Biedni ci torunianie - muszę się tyle moich wariacji makijażowych naoglądać :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.