poniedziałek, 30 lipca 2012

My Secret Eye Shadow Palette Spring 2011

Hej!

Już jakiś czas temu pisałam o zakupie paletki cieni Spring 2011 z firmy My Secret. Kupiłam je na wyprzedaży za 9,99 zł (zamiast 14,99 zł). W paletce jest 5 cieni po 1 g każdy i dwustronna pacynka, której jakość jest niestety kiepska (wg mnie producent powinien dawać dobry aplikator, albo nie dawać go w cale, zamiast dołączać coś tak bezużytecznego, co i tak zmusza nas do sięgania po pędzle lub pacynki lepszej jakości).


Opakowanie: U mnie z początku ciężko się otwierało, ale w końcu się wyrobiło (z początku żeby je otworzyć musiałam łapać klapkę za boki, zamiast za tą wypustę do otwierania po środku). Poza tym opakowanie jest estetyczne i dość praktyczne (choć niespecjalnie przepadam za przezroczystymi klapkami, ale czego chcieć za te pieniądze). Dzięki temu, że wsady, w których są cienie znajdują się wyżej od dna paletki, cienie przy osypywaniu nie brudzą siebie nawzajem, tylko osypują się na dół (skąd łatwo można je nabrać pędzelkiem do nakładania cieni.

Kolorystyka:  Zestaw kolorystyczny jest dobrze dobrany. W paletce mamy cień biały, cielisty róż, koralowy róż, brąz i jasną oliwkową zieleń. Kolory dobrze do siebie pasują i dobrze się je łączy. Cienie w zasadzie są matowe, ale mają trochę maleńkich drobinek, które na powiekach są praktycznie niezauważalne.


Jakość: Cienie są dobrze napigmentowane. Długo trzymają się na powiece, nawet bez bazy (testowałam na tłustych powiekach mojej siostry i dopiero wieczorem minimalnie się zrolowały. Cienie dobrze się rozprowadzają, nie jest trudno uzyskać efekt bez prześwitów. Niestety osypują się i są bardzo suche, ale moim zdaniem efekt na powiekach wszystko rekompensuje.

Podsumowując:

 + dobra pigmentacja
 + trwałość
 + łatwa aplikacja
 + przyjemny matowy efekt, maleńkie drobinki na oku są praktycznie niewidoczne
 + konstrukcja opakowania ułatwiająca utrzymanie je w czystości
 + cena

 - początkowo problemy z otwieraniem opakowania
 - cienie są suche
 - cienie się osypują

Ocena: 4/5 (za pigmentację i trwałość cieni )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.