sobota, 21 lipca 2012

Makijaż # 10: Wakacyjny makijaż pomarańczowo-różowy z mocno podkreślonymi ustami

Hej!

Chciałam dzisiaj wrzucić kolejną recenzję, jednak miałam strasznie zabiegany i męczący dzień, więc ostatecznie zdecydowałam się na szybką obróbkę zdjęć mojego wczorajszego makijażu. Przyznaję, że być może z niektórymi zdjęciami za bardzo poszalałam, ale lubię czasem poeksperymentować, no i naprawdę mnie irytuje, że mój aparat aż tak zżera kolory. Mam nadzieję, że nie spotka się to z jakąś straszną falą krytyki, zwłaszcza, że chciałam w ten sposób podkreślić jakich dokładnie kolorów użyłam w makijażu, dlatego je wyostrzyłam.

Makijaż prezentuje się tak:







Myślę, że jest to propozycja idealna dla szarych oczu, świetna będzie również dla zielonych i niebieskich. Oczywiście trochę niedopracowana kreska - ostatnio coś nie za bardzo mi te kreski wychodzą, może wyszłam z wprawy, bo faktycznie rzadziej używam eyelinera od jakiegoś czasu - trzeba to zmienić ;) Cieniowanie na górnej powiece jest dość subtelne - od jasnego pomarańczu tuż za wewnętrznym kącikiem do ciemnego ciepłego różu w zewnętrznym i brąz w załamaniu, dominuje czarna kreska. Mocniej podkreślona jest dolna powieka, bo tu znowu poszedł w ruch cień Fern z paletki Sleek Darks. Z racji wakacji postawiłam na odważniejszy kolor ust. Makijaż nadaje się na imprezę, choć jeśli postawiłybyśmy na delikatniejsze usta i cieńszą kreskę, może być odważniejszym makijażem dziennym, albo nawet bardziej nudziakiem, jeśli zmienimy kolor dolnej powieki ;)

Użyte cienie:
 - paletka My Secret, Spring 2011: ciemny róż, cielisty róż, brąz
 - paletka Sleek Paraguaya: jasny pomarańcz i jasny róż
 - paletka Sleek Darks: Fern (ciemna butelkowa zieleń).

Usta: Avon, Szminka "Stylowy Kolor", odcień Russett Dream (jest to kolor między maliną a wiśnią).


Na koniec chciałabym Was zaprosić do udziału w wakacyjnym rozdaniu u Immenseness, które trwa już tylko do jutra (musiało zostać skrócone). Pospieszcie się zatem, jeśli chcecie wziąć udział. Wszelkie informacje znajdziecie tutaj: http://immenseness.blogspot.com/2012/06/wakacyjne-rozdanie-u-immenseness.html


Życzę Wam udanej niedzieli i do usłyszenia (a w sumie to blogowania/komentowania/czytania? :P) jutro, mam nadzieję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.