niedziela, 11 listopada 2012

Wzmacniająca odżywka do paznokci z ceramidami, My Secret

Witajcie :)

Dzisiaj krótka recenzja  wzmacniającej odżywki utwardzającej My Secret.


Nie spodziewałam się po niej cudów, jeśli chodzi o działanie odżywcze. Zakupiłam ją, bo oczekiwałam utwardzacza i w zasadzie tego od niej oczekiwałam.

Przejdźmy zatem do konkretów.

Opakowanie jest całkiem zwyczajne. Trochę denerwuje mnie, że nie mogę dokręcić nakrętki, by jej obrys pokrywał się z obrysem opakowania, ale nie będę się czepiać.

Pędzelek jest w sam raz - ani za duży, ani za mały.

W środku znajduje się odżywka utwardzająca w kolorze waniliowym. Na paznokciach daje ona przezroczysty efekt. Za duży plus mogę uznać to, że po aplikacji odżywka bardzo szybko zasycha. Stosowałam ją głównie jako bazę pod kolorowy lakier, więc było to dla mnie bardzo ważne, gdyż mogłam szybko zacząć aplikację kolorowego lakieru. Odżywka faktycznie dobrze utwardza paznokcie. Szkoda, że nie będzie mi dane jej zdenkować - kilka razy używałam ją i odstawiałam, gdy miałam problemy z paznokciami i metodą prób i błędów odkryłam, że właśnie ta odżywka powoduje u mnie niszczenie płytki paznokcia, która jest matowa, szorstka, czasami wręcz poharatana, co naprawdę mnie przeraziło. Nie piszę, że jest to zły produkt, gdyż każda z nas jest inna i na każdą dany kosmetyk inaczej działa. U mnie ta odżywka niestety się nie sprawdziła.

Pojemność: 10 ml. Data ważności: 24 miesiące od otwarcia. Cena w promocji: 3,75 zł, regularnej nie pamiętam.

Podsumowując:
+ szybko zasycha
+ dobrze utwardza
+ opakowanie w porządku
+ przezroczysta barwa na paznokciu
+ niska cena

- odżywka zniszczyła mi płytkę paznokcia :(

Ocena: 2/5 (dałam aż 2, bo wiem, że nie wszystkim niszczy paznokcie, a przecież szybko schnie i dobrze utwardza)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.