środa, 7 listopada 2012

Ankieta

Witajcie :)

Jako że Wasza opinia jest dla mnie niezmiernie ważna, bo piszę mojego bloga nie tylko dla siebie, ale przede wszystkim dla Was, postanowiłam stworzyć na bocznym pasku ankietę pt.: "Czego chciałabyś więcej na moim blogu?". Innymi słowy, chcę się dowiedzieć jaką tematykę czytając mój blog i inne blogi urodowe preferujecie, czy czegoś Wam w tematyce mojego bloga brakuje, czy posty o niektórej tematyce nie pojawiają się zbyt rzadko lub zbyt często. Potraktuję tę ankietę jako cenną wskazówkę, która pomoże mi w dalszym kierowaniu blogiem. Postaram się wziąć pod uwagę wszystkie Wasze opinie. Nie zmienię oczywiście całkowicie charakteru bloga, gdyż nie chcę w tym wszystkim zgubić siebie i tego co mnie odpowiada.

Ciekawa jestem naprawdę Waszych opinii, dlatego poza wypełnieniem ankiety, możecie rozszerzyć swoją wypowiedź w komentarzach do tego posta, do czego serdecznie Was zachęcam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.