niedziela, 25 listopada 2012

Makijaż # 25: Inspired by The Disney Princess: Pocahontas

Witajcie :)

Wiem, że zabawa Inspired by The Disney Princess już dawno temu się skończyła, jednak ja przez brak czasu nie miałam możliwości by ukończyć ją w terminie. A że uważam, że jak się coś zaczęło, to trzeba to doprowadzić do końca, to pomęczę Was jeszcze trochę moją radosną twórczością w tej tematyce.

Zdjęcie porano ze strony internetowej: http://www.electronichouse.com/images/slideshow/Pocahontas.jpg


Dzisiaj zatem Pocahontas. Makijaż ten zrobiłam jakąś godzinę temu, zupełnie spontanicznie - nie miałam na niego żadnej koncepcji i poszłam na żywioł. Oto co wyszło:

 

 

Postawiłam na nietypowy makijaż oczu - górna powieka to cieniowanie od bordu do wanilii w ciepłych barwach - kojarzy mi się to z indiańskimi wzorami i ich typem urody, a także ze strojem bohaterki. Niebieski akcent namalowany pod dolnymi powiekami został zaczerpnięty z motywu naszyjnika.

Usta podkreśliłam mieszanką szminki w kolorze wiśniowym i intensywnej czerwieni, by uzyskać ciemną czerwień. Nie wiem czemu, ale mam takie skojarzenia, że dla Pocahontas jest to najwłaściwszy kolor ust ;)



Do wykonania tego makijażu użyłam następujących kosmetyków:

  • korektor w sztyfcie Miss Sporty So Clear, 01
  • korektor w płynie Miss Sporty Liquid Concealer, 001 Light
  • baza pod cienie Kobo
  • szminka Avon "Stylowy kolor", Russett Dream
  • szminka Maybelline Hydra Extreme, 535 Passion Red
  • paleta cieni Sleek, Ultra Matts V2: Darks: cień niebieski, granatowy, bordowy, beżowy, waniliowy, biały
  • kredka do brwi Catrice, 020 Date With Ash-ton
  • maskara My Secret 3 in 1 (pogrubiająco-wydłużająca)


  • transparentny puder mineralny Jadwiga do cery tłustej i trądzikowej
  • podkład mineralny Annabelle Minerals, kryjący, Beige Light
  • bronzer ELF Cool
  • rozświetlacz Essence Wild Craft, 01 Let's Get Wild
  • paletka cieni Essence Sun Club, 01 south beach: cień żółty i pomarańczowy
Co sądzicie o takiej interpretacji makijażu Pocahontas? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.