poniedziałek, 27 maja 2013

Be Beauty, Zmywacz do paznokci z olejkiem kokosowym i gliceryną

Hej :)

Dziś znów paznokciowo. Jak już się wkręcę w jakąś tematykę, to przejawia się ona na blogu całą wielką serią ;) Jutro też raczej będzie paznokciowo, bo będę uczyć się na egzamin, a paznokciowe notki tworzę szczególnie szybko. Jeżeli jeszcze nie macie dosyć czytania o malowaniu paznokci, zostańcie chwilę ze mną, bo poczytać kilka słów o zmywaczu do paznokci BeBeauty z olejkiem kokosowym :)


Produkt ten możemy kupić w Biedronce za 5,99 zł.

W buteleczce mieści się 150 ml zmywacza. Butelka ma pompkę, która niby jest sporym ułatwieniem, bo kładziemy na nią wacik i naciskamy. Jednak zdarza się, że odrobina zmywacza siknie mi gdzieś bokiem, no ale jest to naprawdę rzadkie. Butelka jest zamykana na klik, co jest kolejną wygodą, bo daje nam pewność, że zamknęłyśmy dobrze opakowanie.


Sam zmywacz ma zielony kolor. Zapach nie jest na szczęście intensywny, czy też bardzo nieprzyjemny. Produkt nie zawiera w składzie acetonu. Skład w zasadzie jest dobry jak na zmywacz do paznokci.

Kosmetyk dobrze zmywa, nie jest niestety zbyt wydajny - może ta pompka sprawia, że dużo go zużywam? A najgorsze jest to, że zmywacz wysuszył mi skórki i spowodował rogowacenie płytki paznokcia, co przyprawiło mnie o dreszcze.



Nie polecam zatem i na pewno nie kupię ponownie. Zostawiłam sobie jedynie opakowanie i przelałam do środka zmywacz Isany, której opakowania nie mają pompek ;)

Ocena: 1,5/5

Miałyście do czynienia z tym zmywaczem? Lubicie zmywacze z pompką? 


7 komentarzy:

  1. W tym zmywaczu fajne jest tylko opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam różowy i okropnie zniszczył mi paznokcie więc na pewno nie kupi,ę go już a skoro ten jest podobny to też się nie skuszę, ale opakowanie na + też przelałam do niego inny zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym zmywaczu warte uwagi jest tylko opakowanie i w sumie kupiłam go bardziej dla opakowania. No ale nie sądziłam, że będzie robić moim paznokciom taką krzywdę. Skoro różowa wersja Ci szkodziła, to nawet nie będę myśleć o jej kupnie. Zostaję przy mojej Isanie, do której powróciłam teraz po długiej przerwie i stwierdziłam, że jest najlepsza ze wszystkich przystępnych cenowo zmywaczy.

      Usuń
  3. ja go używam i do tej pory byłam z niego dość zadowolona.Jednak ostatnio mam problem z płytkami,może on mieszał w tym palce ?...

    OdpowiedzUsuń
  4. niedawno go kupiłam, użyłam raz i chyba nic złego mi nie zrobił, przynajmniej nie zauważyłam, zobaczymy jak będzie na dłuższą metę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.