sobota, 18 maja 2013

Wymianka / sprzedaż

Hej :)

W ramach spóźnionych wiosennych porządków w mojej toaletce wrzuciłam przed chwilą trochę kosmetyków do zakładki wymiankowej (KLIK). Głównie są to lakiery do paznokci i kolorówka. Większość kosmetyków jest mało używana - pozapisywałam zresztą pod zdjęciami ich zużycia. Pozbywam się ich, bo mam ich po prostu za dużo, więc muszę się pożegnać z tym czego z różnych powodów nie używam lub używam raz od wielkiego dzwonu.




Możliwa jest wymianka lub sprzedaż (z boku nazw wpisałam proponowane ceny).

Zapraszam Was zatem serdecznie do mojej zakładki wymiankowej - może znajdziecie dla siebie coś ciekawego :)

Przypominam Wam o rozdaniu, które trwa do 3 czerwca:





2 komentarze:

  1. jestem chętna na lakier las vegas ale nie napisałas który to kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam - nr 507. Jak masz wątpliwości jak się prezentuje na paznokciach wrzuć nr tego lakieru w wyszukiwarkę grafiki Google - jest tam masa zdjęć tego odcienia.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.