czwartek, 30 maja 2013

To dzięki Wam :)

Hej :)

Piszę tę krótką notkę na gorąco. Weszłam na bloggera, żeby przeczytać komentarze i moim oczom ukazała się równa setka obserwatorów. Dziękuję Wam z całego serca. 



Co prawda zebranie takiej liczby obserwatorów zajęło mi rok i wiele osób mogłoby stwierdzić, że to długo. A przecież nic nie dzieje się bez przyczyny, więc ten moment przyszedł we właściwym czasie. Sama nie wiem co mnie pchnęło do założenia tego bloga rok temu. Byłam wtedy w Moskwie, trochę mi brakowało polskich znajomych. Co więcej miałam dostęp do rosyjskich kosmetyków, które mi się spodobały, których Rosjanki nie doceniają (serio nie doceniają!), a kosmetyki to moja pasja i nie miałam się nawet za bardzo z kim tym podzielić. Prowadziłam wtedy jeszcze bloga o życiu w Moskwie i przy okazji obserwowałam kilka blogów urodowych. No i stało się - powstał blog Kosmetyczny Przylądek. Z początku wpisy nie były regularne - najpierw brakowało mi czasu, potem pojawiły się różne zawirowania w życiu osobistym. Nie poddałam się - w końcu udało mi się zadbać o regularne wpisy i ten blog nie zginął śmiercią naturalną, jak wiele innych blogów - niektórych naprawdę świetnych zresztą.

Jest Was ze mną coraz więcej. Coraz więcej osób również komentuje wpisy. Mogę liczyć na Wasze rady, dzielić się z Wami moimi opiniami. Między nami nawiązał się dialog. Mam coraz więcej pomysłów i coraz więcej motywacji, bo wiem że nie prowadzę bloga dla siebie samej, tylko dla Was i to jest fantastyczne. Nigdy wcześniej nie myślałam, że tak mi się spodoba w blogerskiej społeczności.

Jeszcze raz Wam dziękuję. Mam nadzieję, że będzie Was jeszcze więcej, chociaż na prowadzeniu bardzo popularnego bloga mi nie zależy i nigdy nie zależało. Chciałam mieć po prostu swój własny Kosmetyczny Przylądek w internecie i udało się. Sobie życzę, by nie zabrakło mi motywacji i kreatywności, bym nigdy Was nie zawiodła oraz by przygoda z blogowaniem o tematyce urodowej trwała jeszcze bardzo długo :) 

Życzę Wam miłego spędzenia kolejnych dni długiego weekendu i spokojnej nocy :)


4 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.